www.green.nhw.co.il ברירת-מחדל  English  Russian   עברית  |  English  |  Русский



ליעוץ: 09-9510981

        
    
בדיקת סמים  |  בדיקת סמים  |  60 -פרוביוטיקה 6 ביליון probiotics  |  הפרעות אכילה  |  תופעות הריון  |  פרוביוטיקה  |  L – גלוטמין ( GLN )  |  גרד בקרקפת  |  גרד באיבר המין הנשי  |  עור ,מחלות עור ונגעים עוריים  |  פתרון לנשירת שיער  |  ניהול אורך חיים בריא  |   פסוריאזיס  |  טרשת נפוצה  |  העור,מחלות עור וכיצד ניתן לעזור להן ע"י טיפול נטורופתי  |  ניקוי הגוף בריפוי בתזונה  |  אלומיניום  |  קרקפת שומנית  |  הקשר בין בדיקת שיער לגילוי מתכות כבדות, למחלת הסרטן  |  תזונה לנשים הרות ומניקות  |  הקשר בין בדיקת שיער למחלת הסרטן  |  מערכת חיסון חזקה עם מערכת עיכול בריאה  |  הקשר בין בדיקות שיער להחמרת האוטיזם בילדים  |  





 

 

           
              כאבי גב



כאבי גב הם בעיה נפוצה מאוד, שכן כול אחד ואחד מאיתנו סובל מכאבי גב בשלב כזה או אחר של חייו. הגב מורכב מעצבים רבים, עצמות, רצועות גידים ושרירים, כול אחד מהם עלול להיות מקור לכאבי גב טורדניים.

כאבי גב- מדוע זה קורה? ומהם הסיבות לכך
צריך להפריד בין סוגי כאב גב כאלה ואחרים, שכן יכולות להיות הרבה מאוד סיבות לכך. להלן מספר דרכים בהם עלול אדם לסבול מכאב גב-• הרמת משקלים כבדים- הדרך השכיחה ביותר ללקות בכאב גב, שכן החוליות שלנו מעמיסות על עצמן יותר ממה שאנחנו מודעים לכך. הסיבה לכך נועצה בעובדה ששרירי הגב התחתון שלנו חזקים מאוד, לכן כאשר אנחנו מעמיסים משקל שכבד מאיתנו, אנחנו מפעילים כוח פי חמש או שש ממה שאנחנו באמת מרימים. לכן, חשוב להימנע מהרמת משקל כבד ממשקל גופך באופן כללי, ובעת הרמת משקל כבד לעשות בצורה נכונה, שהיא כיפוף שתי הברכיים לכדי מצב של 90 מעלות, ורק לאחר מכן הרמת המשקל הכבד, דבר שימנע כאב גב באופן כמעט ודאי.
 
תנועה לא נכונה של הצוואר או הגב- לעיתים, לנו יש נטייה לזוז הרבה בלילה, בעת זמן השינה, או לחילופין יושבים בכסא העבודה שלנו בזמן שאנחנו גולשים באינטרנט. לאחר ישיבה לא נכונה, ורצופה, עלול להיגרם כאב גב, בעקבות תנוחה לא נכונה שלו למשך מספר זמן, גם אם הוא קצר. חובה לשבת ביציבה של 90 מעלות, ולהימנע מהישענות קדימה או אחורה, על מנת למנוע כאב גב. בנוגע שלזמן השינה, מומלץ לישון על מזרון שמתאים לכם ישירות, כזה שאיננו קופצני מדי אך איננו קשה כאבן. שינה על הגב עם כרית קטנה ולא מנופחת מדי, דבר המזיק לצוואר ולגב, יכולה לתרום למניעה של כאב גב
.• ספורט- ספורט הוא חשוב מאוד לגוף, אך גם לעשות אותו בדרך נכונה. לפני כל פעילות ספורטיבית חובה למתוח את כל האיברים ו"לחמם" אותם על מנת למנוע מצב של שרירים תפוסים, מצב שמשפיע על הגב באופן ישיר, ועלול לגרום לכאב גב.• רגליים- הרגליים משמעותיות לבריאות הגב יותר ממה שאנחנו חושבים לכן יש נטייה להתעלם מהם בעת מצב של כאב גב. לרגליים יש השפעה ישירה על איכות הגב שלנו- לכן חשוב לנעול נעליים נוחות, ולהחליפם כל מספר חודשים, שכן נעליים מתרחבות ובכך גורמות לרגל תזוזה רבה, הגורמת לנו להיות לא יציבים, ובכך בעצם גורמת לכאב גב טורדני. בדיקור הסיני, ידוע כי טיפול דרך הרגליים היא הדרך להחזרת הגב למצב תקין.• פריצת דיסק- פציעת מאמץ, אם נטייה לחזור על עצמה, והיא נגרמת בעקבות עומס רב שמופעל על החוליות ובכך נגרם נזק לדיסק הבין חולייתי. תפקידו של הדיסק הוא לבלום זעזועים בין חוליות הגב ובכך להגן על הגב שלנו מפני סכנות כאלה ואחרות. מצב של פריצת דיסק גורם לכאב גב עצום, והוא מצב שדורש טיפול מיידי ואינטנסיבי.

 כאב גב - לסיכום
כאב גב היא בעיה טורדנית, כרונית לעיתים, פסיכולוגית לפעמים, כפי שידוע לרפואה, שכן לחץ נפשי יכול לגרום לכאב גב גם כן. לכן, מומלץ לשמור על אורך חיים בריא, שקט, נעים ונטול לחצים, וכמו כן מומלץ לבצע מספר מתיחות לגב, כל בוקר, על מנת למנוע כאב גב.

 

       מוקד זמין 24 שעות לפנייה מהירה 09-9510981
                                                                 


 

 

 

 

 

         
המידע באתר זה אינו מהווה התוויה רפואית ו/או תחליף לכל טיפול תרופתי ו/או התייעצות עם רופא מטפל, בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא מטפל.
 
לייבסיטי - בניית אתרים